Αρχική  »    ΕΓΓΥΗΣΗ LENOVO  
ΕΓΓΥΗΣΗ LENOVO
01/11/2014    ΕΓΓΥΗΣΗ LENOVO

Η εταιρία μας έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη LENOVO στη πώληση υπολογιστών , tablets , laptops , smartphones. Παρακάτω σας ενημερώνουμε για τον τρόπο χειρισμού των υλικών εντός εγγύησης 

Προϊόντα με την επωνυμία IDEA (IdeaPad, IdeaCentre, IdeaTab) και προϊόντα με των σειρών G & B της Lenovo

Oι υπηρεσίες για προϊόντα της Lenovo με την επωνυμία Idea και για τα προιόντα των σειρών G και B που είναι εντός εγγύησης πραγματοποιούνται μέσω τοπικής εταιρείας ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεται. Η εν λόγω εταιρεία ταχυμεταφορών θα παραλάβει τη συσκευή από το σημείο της επιλογής σας, θα το μεταφέρει στο κέντρο επισκευών και, στη συνέχεια, θα το παραδώσει ξανά σε εσάς. Σε περίπτωση που κρίνεται απαραίτητο, η εταιρεία ταχυμεταφορών θα χρησιμοποιήσει συσκευασία μεταφοράς (η συσκευή δεν είναι απαραίτητο να παραδοθεί στην αρχική συσκευασία). Αυτή η υπηρεσία είναι δωρεάν σε περίπτωση επισκευής εντός της εγγύησης. Φυσικά, έχετε πάντα το δικαίωμα να επιστρέψετε τη συσκευή στον αντιπρόσωπο όπου πραγματοποιήσατε την αγορά, ο οποίος θα αναλάβει το χειρισμό της διαδικασίας της εγγύησης για λογαριασμό σας.

Για να αναφέρετε ένα αίτημα για επισκευή προϊόντος με την επωνυμία Idea, προϊόντος της σειράς G ή Β, επικοινωνήστε στις παρακάτω τηλεφωνικές γραμμές:
Για την Ελλάδα: 2111984507 (με αστική χρέωση)
Για την Κύπρο: 022030649 (με αστική χρέωση)

Προϊόντα με την επωνυμία THINK (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision)

Η υπηρεσία επισκευής προϊόντων με την επωνυμία Think στις εγκαταστάσεις της Lenovo ή επιτόπου που βρίσκονται εντός εγγύησης, παρέχεται μέσω δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών επισκευής, στο οποίο μπορείτε να παραδώσετε τη συσκευή σας για επιδιόρθωση. Φυσικά, έχετε πάντα το δικαίωμα να επιστρέψετε τη συσκευή στον αντιπρόσωπο όπου πραγματοποιήσατε την αγορά, ο οποίος θα αναλάβει το χειρισμό της διαδικασίας της εγγύησης για λογαριασμό σας.