Αρχική  »    ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ  
ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του χωρίς χρέωση μεταφορικών. 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε της εξ αποστάσεως αγοράς των αγαθών, αυτό θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Τα αγαθά θα πρέπει να επιστραφούν στο φυσικό μας κατάστημα Λ.Δημοκρατίας 56 Μύρινα Λήμνου ΤΚ 81400 χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της επικοινωνίας . Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερων. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

 

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω η INFOKOSMOS επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα συμπλήρωσης της αίτησης επιστροφής,η οποία αποστέλλεται άμεσα στο email του πελάτη ,  χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.

Κατά παρέκκλιση από την προηγούμενη παράγραφο, η INFOKOSMOS δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η INFOKOSMOS.

Εξαίρεση από το δικαίωμα υπαναχώρησης αποτελούν αγαθά κατόπιν ειδικής παραγγελίας που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.

Για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση και συνοδευόμενο με όλα τα παρελκόμενα, να είναι εντός της προβλεπόμενης διάρκειας DOA από τον κατασκευαστή και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών. Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή μετά την παραλαβή του στην εταιρεία μας.

 Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ 2254023616 ή στο email : info@infokosmos.gr

 

 

 Αποστολή: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.Μόνο σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από την εταιρεία. Η όποια αντικατάσταση ή πίστωση γίνεται μόνο μετά την παραλαβή του στο κατάστημα της ΙΝΦΟΚΟΣΜΟΣ και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι μετά τον έλεγχο υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης.